הפורטל לוינסקי מופעל לטובת כל מי שמתעניין בסיורים קצת שונים בכל סיור אחר, כאשר לרוב השוני נובע מעצם צלילה אל עולם האוכל ושפע קולינרי ששוק לוינסקי (וגם שווקים נוספים כמו שוק הכרמל בתל-אביב, שוק מחנה יהודה בירושלים, שוק רמלה ברמלה ושווקים נוספים ברחבי ישראל) יכול להציע לכל מי שמבקר בו בכל יום על פני שנה כבר שנים רבות ברצף, אבל הסיור מציג את המקום המוכר לנו בזווית אחרת לגמרי וזו הסיבה מדוע אנשים משתתפים בסיורים קילינריים.

למי יכול להתאים סיור קולינרי בשוק לוינסקי בתל אביב?

למעשה אין הגבלה מבחינת הגיאלים, אם כי המבקרים עצמם יקבלו החלטה באיזה הרכב להגיע לסיור קולינרי, כאשר לרוב הקבוצות שמבקרים בסיורים בשוק לוינסקי מורכבים מנשים וגברים בטווח מאוד רחב של גילאים.

הסיור יכול להתאים לזוגות ויחידים, לוועדי עובדים וגם כימי גיבוש במקום העבודה שלכם.

מתוך כל מי שפונה לאינו, אנו מרכיבים קבוצות בגדלים שונים וזאת במטרה שהסיור יהיה חווייתי ככל שרק ניתן עבור כל מי שמשתתף בו.

הסיור אורך מספר שעות שבהלכו מדריך של הקבוצה מספר בצורה מעניינת וסוחפת אודות המקום, כאשר חברי הקבוצה יכולים לטעום משפע ששוק מציע וגם לרכוש מצרכים הביתה במחירים שווים לכל כיס בעוד שכל המצרכים ומאכלים מוצגים בפני המבקרים, כך שניתן לראות את טריותם ולעיתים יהיה אפשר גם לטעום מן המצרכים השונים לדוגמא מי שמוכר ירקות ופירות בדרך כלל יכול להציע לטעום מן המוצרים שלו בשביל להראות ללקוח את טריות המוצרים שלו.

בשוק לוינסקי וגם בשווקים אחרים יש המוכן דוכני מזון שניתן לקנות בהם מאכלם שונים מעדות שונות, כך שרעבים מן הסיור הזה אתם לא תצאו 🙂

אם תרצו לשאול שאלות מוזמנים לדבר איתנו או פשוט חייגו לטלפון או שלחו לנו מייל

058-7247365
[email protected]

 

Call Now Buttonחייגו אלינו לקבלת פרטים נוספים דילוג לתוכן